woensdag 9 juni 2010

Luieren

Vandaag hebben we niet veel gedaan.
Vanochtend een wandeling door de buurt gemaakt en even op het strand geweest.



Toen aan het zwembad gelegen dit was erg relaxed.
Getuige de foto van John hieronder, ha ha ha!

Vanmiddag naar de outlet Miromar gegaan, deze is erg groot maar lang niet zo leuk als de
outlets in Orlando.
Ik heb zelfs niks gekocht, ik denk dat Dhr. ING niet weet wat er aan de hand is.
Andere jaren had ik al vele malen met hem moeten overleggen, nu nog niet een keer.
Al hoewel, ik bij KMart met de CC wilde betalen en de card toen werd "declined".
Dit gebeurde vorig jaar ook een enkele keer, schijnt aan de betaalautomaat te liggen.
Maar niet getreurd, we hebben nog andere kaarten.
Ik ben nu nog zuinig want ik verwacht nog wonderen volgende week met de dollarkoers.
En zoals ze zeggen:

Hoop doet leven!

3 opmerkingen:

  1. Ik zal voor jullie duimen wat de dollar koers betreft, is ook een klein beetje in ons eigen belang ... ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben het er heerlijk zo te lezen, ook fijn te lezen dat het met je moeder goed gaat. Geeft jullie toch een beter gevoel en kun je met volle teugen genieten, toch? Nou, heel veel plezier daar!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen