dinsdag 25 mei 2010

De kogel is door de kerk

We hebben een beslissing genomen en gaan op vakantie.
Na lang onderhandelen met het ziekenhuis wordt mijn moeder op 31 mei opgenomen.
Wij vertrekken op 4 juni laat in de avond naar Brussel en vliegen zaterdagochtend naar Orlando.
Zij is dan al geopereerd en mijn dochter is dan nog 1 week hier om verder alles te regelen.
Mits alles goed gaat natuurlijk. Zij zou na 1 week terug naar het verpleeghuis kunnen gaan en daar wordt ze verder verzorgd. Ik moet alleen nog het ambulance vervoer voor haar regelen. Mijn moeder is het hiermee eens. Ze wilde alleen dat ik bij haar zou zijn als ze opgenomen wordt en de dag van de operatie. Nu maar hopen dat alles goed gaat. anders hebben we snel geannuleerd.
De fun is er zo wel een beetje vanaf aan het gaan. Normaal heb je de laatste dagen al een hoop voorpret, nu moet ik ineens vanalles snel, snel regelen. Eigenlijk moest ik ook nog veel werken die week, zelfs de vrijdagochtend nog. Dit heeft mijn manager nu kunnen regelen dat ik overuren op neem. Die maak je toch genoeg in de zorg.
Nog 10 daagjes te gaan en die zullen wel omvliegen.


p.s.

Nog bedankt voor de lieve berichtjes!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben blij voor jullie dat het doorgaat.
    Nu moet de operatie ook nog goed gaan, dan kunnen jullie wellicht wel genieten van de vakantie. Af en toe met het thuisfront contact houden, en toch proberen te genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mee eens...Als dat achter de rug is kunnen jullie toch (met een achterstandje weliswaar)gaan genieten van de trip.

    sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat alles goed gaat met de operatie en het herstel, zodat jullie toch nog van een zorgloze vakantie kunnen genieten. Veel sterkte!

    Groetjes,
    Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is bijna zover ...
    een welverdiende vakantie !!
    veel plezier in Amerika .

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen